Veelgestelde vragen
Wij zijn hier om u te helpen.
Hoe kan ik mijn bestelling volgen?
Wanneer uw product is verzonden, ontvangt u een verzendbevestiging per e-mail met het trackingnummer. Gebruik dit nummer op onze trackingpagina om te weten te komen hoe snel u uw bestelling ontvangt.
Wat gebeurt er als ik beschadigde of onjuiste goederen heb ontvangen?
Als u defecte, onjuiste of onvolledige goederen ontvangt, neem dan onmiddellijk contact met ons op zodat we het probleem kunnen oplossen. Als u snellere hulp nodig hebt met een retour- of ruilverzoek, stuur ons dan een e-mail op info@yelindo.de with uw bestelnummer, contactgegevens en foto's die eventuele schade documenteren (indien van toepassing). Bewaar alle artikelen en verpakkingsmaterialen totdat uw claim is opgelost. Als uw vervangende artikel niet op voorraad is of niet op voorraad is, stellen we u hiervan op de hoogte zodra we de geschatte aankomstdatum weten, of werken we met u samen om een geschikt vervangend artikel voor te stellen.
Nog een vraag?
U kunt contact met ons opnemen via ons support e-mailadres info@yelindo.de or onze contactpagina! Wij helpen u graag verder.